jueves, 4 de octubre de 2007

lA cApUtXeTa VeRmElLa Ja Té MòBiL


Açó era la Caputxeta vermella que anava tranquil·la per la ciutat amb el seu patinet am motor, quan va vore a un xiquet que portava un mòbil i li va agradar. Se'n va anar a sa casa a preguntar-li a sa mare si es podia comprar un mòbil.Un dia, sa mare li va dir que per a poder comprar-lo tindria que treballar.
Com ella ja tenia 18 se'n va anar a buscar treball, però no en va trobar cap. Després es va fixar que hi havia un llop pel mig del carrer amb dos mòbils i es va arrimar a ell per a preguntar-li si venia eixe mòbil. El llop li va contestar que li'l donava si eixia amb ell i la caputxeta va acceptar. La Caputxeta va aprofitar que el llop estava girat, i li va agarrar del braç i li va fer una clau de judo, i després li va pegar una patada al cap i el llop es va quedar inconscient i se'n va anar en els dos mòbils.
Al dia següent com era el aniversari de l'àvia caputxeta li va regalar un dels mòbils que li va furtar al llop.
I conte contat ja s'ha acabat.

PUBLICAT PER: MIKEL PALAU



2 comentarios:

Anónimo dijo...

ara començe jo hola com estàs¿? jo b weno dew


belen


bE...dOmes v0lia dIrte qUe tE eStimo mOlt sAs...aSi hI hA qUe pArlar mOlt bE eL vAlencia...




aRa aCtualitzarem eL nOstre bLoc...



lA hIstoria de cAputxeta eS mOlt iNteresant...





adeu=adw jejeje











by_kLaU

Sebastià dijo...

ESTÀ BÉ.
CORREGEIX:
Té MòBiL
Açò
tranquil·la
mòbil
Se'n va anar però
hauria de (tindria que) se'n va anar
mig
acceptar
inconscient