jueves, 27 de septiembre de 2007

LA DESASSTROSA DESAPARICIÓ DEL JUGADOR ANTONIO PUERTA



Recentmen ens va impactar a tots la dessastora desaparició del jugador Antonio Puerta, a causa d'un paro cardiac.Tot açó va vindre de una caigua jugant al fútbol, que es va tombar entarrar i es va quedar insconsient.Va eixir del camp per el seu propi peu, peró despres d'un hora o per ahí, va tindre que anar a l'hospital en ambulancia.Va estar tres dies en coma lluitan per la seva vida peró no va poder mes i va morir.
A l'edad de 22 anys i apunt de ser pare ens vad eixar a tots.La dona de 43 anys estava molt dolguda per la seva mort i eixe dia tota Espanya va estar de luto, i tots el clubs de fútbol van acompanyar a la família en aquest día tan desgarrador.


PUBLICAT PER : MIKEL I VICTOR

No hay comentarios: