jueves, 27 de septiembre de 2007

SELECCIÓ ESPANYOLA DE BÀSQUET



El diumenge dia 16 de setembre, la selecció espanyola de bàsket va jugar la final de l'Eurobàsket en Madrid, contra la selecció russa.
La selecció va guanyar tots els partits del torneig menys un contra Croacia. Espanya era la favorita per guanyar l'Eurobàsket, però en la final contra Russia van fer un partit molt igualat i van acabar perdent d'un punt.
Russia es va emportar la medalla d'or, Espanya la de plata i Lituania, en tercer lloc, el bronce.


Publicat per: Mikel i Victor

1 comentario:

Víctor Pascual dijo...

esta claro que esta noticia es la mejor porque la he escrito yo


victor