jueves, 4 de octubre de 2007

La Caputxeta Vermella Ja Té Mòbil


La Caputxeta vermella abans vivia en una caseta pel bosc, prop de la casa de la seua iaia, però després de trobar-se un llop molt perillós per el bosc, tota la família va decidir anar-se'n a viure a la ciutat, a Castelló.
La Caputxeta ja tenia 15 anys i li acabaven de comprar-li un mòbil nou.
Un dia, sa mare li va va dir a la Caputxeta que anara a comprar a Mercadona menjar per a la seva àvia, que estava molt velleta i no podia eixir de casa. La caputxeta va comprar el que sa mare li havia dit i va començar el seu camí a casa de la iaia.
Anava ella tota contenta per carrer quan un llop es va creuar per seu camí i la va obligar que li donara tot el menjar que portava , però la caputxeta va cridar amb el seu mòbil a la policia i de seguida van vindre amb una gàbia i el van atrapar. I conte contat, conte acabat

PUBLICAT PER: VICTOR

2 comentarios:

Anónimo dijo...

wNo kOmo pOdeis kOpmrpbar,,,eL kUento de vIktor s mUxo mEjr q eL dE mIkel,,,

i Nada eSte kOmentario sE nOs a oKurrido xQ eStas a nUestro lAdo i nOs aS dIxo q tE pNgamos un kOmentario,,,


eNtra eN,,,www.metroflog.com/kmb33

i kMenta...



by_kLaU











ola ps yo tmb kiero scribiros algo i ps na sto es to ala dew


x_blen

Sebastià dijo...

ESTÀ BÉ.
CORREGEIX:
Caputxeta (majúscula)
vivia
pel bosc
anar-se'n
mòbil nou.
Un dia, sa mare li va va dir
va comprar
pel seu camí
va obligar (sense a) que
però
gàbia