Bé, a mi de major m'agradaria treballar de professor. El que passa és que has de trauret la selectivitat i això es molt difícil, i has de estar moltes hores estudiant, a més la carrera només són 3 anys d'estudi intens. A mes té sempre festa igual que els alumnes i no té quasi feina per a casa, només fer els exàmens i també paguen molt bé.
miikelOnxO__#
jueves, 8 de mayo de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario