jueves, 8 de mayo de 2008

Que m'agradaria ser de major ¿?

Bé, a mi de major m'agradaria treballar de professor. El que passa és que has de trauret la selectivitat i això es molt difícil, i has de estar moltes hores estudiant, a més la carrera només són 3 anys d'estudi intens. A mes té sempre festa igual que els alumnes i no té quasi feina per a casa, només fer els exàmens i també paguen molt bé.



miikelOnxO__#

No hay comentarios: