jueves, 22 de mayo de 2008

Eurovisio ja esta açi !

El proxim dissabte dia 24 de Maig es fara l'esperat Eurovisio en la primera de televisio española.I com no entre ells vorem particitar al famos Chiquilicuatre amb el seu famos "Xiqui-Xiqui".



En quina posicio creu que quedara ¿?



Vorem el resultat en la proxima entrada del dijous que be !




miikel I viictor

No hay comentarios: