El proxim dissabte dia 24 de Maig es fara l'esperat Eurovisio en la primera de televisio española.I com no entre ells vorem particitar al famos Chiquilicuatre amb el seu famos "Xiqui-Xiqui".
En quina posicio creu que quedara ¿?
Vorem el resultat en la proxima entrada del dijous que be !
miikel I viictor
jueves, 22 de mayo de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario