
En el fons del mar
Irene Espí està decidida a escapar. Primer el seu bebé ha quedat sense respiració y ara Camilo se l'ha emportat sense donar-li ninguna explicació y encara no la tornar. El seu primer intent de fuga li ha eixit mal y camilo s'ho ha deixat clar: si ix d'allí serà amb els peus per davant, però Irene no es dona per vençuda, aquest només ha sigut el primer assalt. Mentres tant, Héctor y Jacinta han rebut els análisis que esperaven i han pogut comprobar el que que ja sospexaven : Paula és filla d'Irene Espí, la ex alumna del orfanat que va desaparèixer fa anys.
Publicat per: Mikel & Victor
No hay comentarios:
Publicar un comentario