
Ahir, 21 de Maig, el Manchester va guanyar la final de la "Champions" i ara és el nou campió d'Europa.
La final la va disputar contra el equip anglés del Chelsea. El partit va estar molt empatat, 1 a 1.
Després van jugar la pròrroga i com ningú va marcar van passar a la tanda de penaltis, on el Manchester va guanyar 6 a 5.
L'última vegada que el Manchester va guanyar la Champions va ser al 1999.
miikel i victor
No hay comentarios:
Publicar un comentario