jueves, 22 de mayo de 2008

Manchester campió d'Europa


Ahir, 21 de Maig, el Manchester va guanyar la final de la "Champions" i ara és el nou campió d'Europa.


La final la va disputar contra el equip anglés del Chelsea. El partit va estar molt empatat, 1 a 1.

Després van jugar la pròrroga i com ningú va marcar van passar a la tanda de penaltis, on el Manchester va guanyar 6 a 5.


L'última vegada que el Manchester va guanyar la Champions va ser al 1999.




miikel i victor

No hay comentarios: