jueves, 8 de mayo de 2008

Capitol del internat


"El soldadet de plom"


Fermín a tornat a rebre noticies del seu contacte. Li a citat a les 14:00 i hua fet utilitzan com "correu" a María, a la que li va entregar un regal per a Fermín. No li quede mes remei que asistir, el peligre que corre Maria si Fermin no aqudeix a la cita, li a quedat mes que clar.

Mentres, Marcos tracta de encontrar el sentit a lo que esta descobrin e intenta comprendre per que s'abuelo operava a antigues alumnes del internat, se encontre amb una desagradable sorpresa : el seu adbocat a arribat a la llaguna negra per a parlar amb Hector. Ivan i Marcos planejen robarli al adbocat la seva PDA per a descaregarse tota la informacio i averiguar de una vegada per totes quina es la relacio entre Hector, el adbocat i la arribada de Marcos i Paula al internat.

Paula y Evelyn decideixen robar un ou de la cuina per a tindre un pollet pero el ou es cau per la finestra i va a parar a el cap de Mateo, que prometeix encontrar al culpable. Jacinta, que ua vist al seu net en la finestra , esta convençuda de que es Miguel el culpable de la travesura.



mikelOnxO__#

No hay comentarios: