jueves, 6 de marzo de 2008

Han finatlizat les festes de la Magdalena :(

Bones a tots i a totes despres d'una o dos semanes sense publicar cap noticia, avui me dexidit per escriure algo ja que fa molt de temps que no escric res.

Bueno axi vos deixe en un petit resum del dia de la romeria espere que us agraden:

El Diumenge:

Era el dia de la romeria a la ermita de la Magdalena, i vam quedar tots els amics per anar junts.
A les vuit del mati estàvem ja tots a la plaça del molí preparats per anar-nos.
Vam començar el camí, amb un carro on portavem totes les motxilles. Quan vam arribar a Sant Roc vam esmorçar i al acabar vam tornar a empendre el camí.
Una vegada ja en la Magdalena ens vam sentar tota la colla en una pedra que vam trobar, i vam estar allí tumbats xarran fins l'hora de dinar. Quan es van fer les 3 vam decidir anar tornar a casa, i pel camí ens va ploure un poc.I aquest es el dia de la romeria aunque encara queda un bon troç no ens dona temps a contaro.

Esperem que hàgeu passat unes bones festes igual que nosaltres.




m
iikel&viiktor

No hay comentarios: