
El 24 de Maig es celebrarà el festival d'Eurovisió més subrrealista de la història.
El passat dissabte 8 de Març va haver un concurs anomenat "Salvemos Eurovisión" per decidir el representant d'Espanya en Eurovisió.
Va guanyar Rodolfo Chikilicuatre amb 60 vots, 12 més que el segon classificat, amb la canço "Baila el chiki chiki".
És una cançó divertida, però ha causat polèmica en la gent més seria perque és molt hortera i "friki" i podria deixar una mala imatge d'Espanya.
A nosaltres si que ens pareix bé que aquesta cançó vaja a Eurovisió, perque al final el guanyador sempre és per raons polítiques o per estar rodejat per més paissos, cosa que fa que a Espanya no li vote ningu, així almenys amb aquesta cançó ens riurem.
miikel&viictor
miikel&viictor
No hay comentarios:
Publicar un comentario