Bueno, avuí anem a parlar sobre la valoració dels blogs que hem fet en valencià aquest any.
La valoració meva es molt bona, perque hem pareix molt bé que els xiquets puguen pujar notar, escribint articles interessants en aquest blog.
No ho sé hu veig una cosa entretinguda en la qual els xiquets es poden metjar per internet per a buscar noticies interesants. Aixi que la meva valoració es molt bona, i estic molt content en aquest sistema.
# Miikeel
jueves, 19 de junio de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario