jueves, 12 de junio de 2008

Rafael Nadal.


Rafa Nadal, el jugador de tenis mallorquí i segon millor jugador del món, va guanyar el passat diumenge el seu quart Roland Garrós.

Rafa va arribar a la final sense perdre ningú partit(com sempre), i li va tocar de contrincant el millor jugador de tenis del món Roger Federer(en quasi tots els torneigos li toca ell per a la final).

La final va ser un partit molt fàcil per a Nadal, va guanyar per 6-1, 6-3, 6-0.

Rafael Nadal ha guanyat ja quatre Roland Garrós i perd poquíssims partits de tots els que juga.





Victor & Mikel

No hay comentarios: