jueves, 12 de junio de 2008

Final NBA ->Lakers-Celtics


Des de fa uns pocs dies s'estan disputant les finals de la lliga de bàsquet americana, la NBA. En aquesta final s'han classificat Los Àngeles Lakers i els Boston Celtics.

El guanyador de la final té que guanyar una sèrie del millor de 7 partits, i per ara la sèrie va 2-1 a favor dels Boston Celtics.


L'últim partit disputat de la final el va guanyar els Lakers, per 87-81, amb una gran actuació de Kobe Bryant i com sempre amb l'ajuda de Pau Gasol. Demà es disputarà el quart partit de la sèrie en Los Àngeles.


Victor & Mikel

No hay comentarios: