
Des de fa uns pocs dies s'estan disputant les finals de la lliga de bàsquet americana, la NBA. En aquesta final s'han classificat Los Àngeles Lakers i els Boston Celtics.
El guanyador de la final té que guanyar una sèrie del millor de 7 partits, i per ara la sèrie va 2-1 a favor dels Boston Celtics.
L'últim partit disputat de la final el va guanyar els Lakers, per 87-81, amb una gran actuació de Kobe Bryant i com sempre amb l'ajuda de Pau Gasol. Demà es disputarà el quart partit de la sèrie en Los Àngeles.
El guanyador de la final té que guanyar una sèrie del millor de 7 partits, i per ara la sèrie va 2-1 a favor dels Boston Celtics.
L'últim partit disputat de la final el va guanyar els Lakers, per 87-81, amb una gran actuació de Kobe Bryant i com sempre amb l'ajuda de Pau Gasol. Demà es disputarà el quart partit de la sèrie en Los Àngeles.
Victor & Mikel
No hay comentarios:
Publicar un comentario