
A mi el futbol no és un dels esports que més m'agrade, tot i que normalment els partits importants sí m'agrada veure'ls. El més avorrit del futbol és que és un esport molt lent, i en el que els jugadors passen molts minuts passant-se pilota sense atacar. A més en un pertit hi han molts pocs gols. La raó per la que mire els partits de fútbol en la televisió és per saber qui guanyarà, i més ara que la selecció espanyola esta jugant l'Eurocopa i és més interessant veure com juga, si l'equip va bé, si podrà guanyar, etc.
Victor Pascual 2on D
No hay comentarios:
Publicar un comentario