jueves, 31 de enero de 2008

Pare de Família


PARE DE FAMÍLIA

Padre de família és una série de televisió que fan en el canal La Sexta.
Tracta sobre una família molt boiga, sobretot el pare, Peter Griffin. Són tots molt graciosos per les xorrades que fan.


La mare, Lois, el germà, Cris, la germana, Meg(la menys important i la que menys gràcia fa), el fill, Stewie, i el gos que parla, Bryan. També tots els veïns del barri estàn prou malament del cap, com per exemple el negre, que parla molt lent perque se li va caure un piano al cap quan era subastador.

Aquesta sèrie la fan a migdia a la 1:25 i per la nit fan nous capítols a les 9:30.



Publicat per Vïctor, (i amb l'ajuda d'Edgar Pèrez i Axel Xustas)

No hay comentarios: