
Aida és una série de televisió que fan a "Telecinco".
Tracta sobre un barri on la gent no es molt rica i la majoria són prou burrets.
És una série molt graciosa perque els personatges i les escenes són divertides.
El més graciós d'aquesta série és "El Luisma", que com s'ha pres moltes coses s'ha quedat tonto. Ell sempre diu una frase que és: "Clar, com el Luisma s'ha ficat de tot, el Luisma és tonto"
Quasi tots els personatges estàn un poc boigos.
Tracta sobre un barri on la gent no es molt rica i la majoria són prou burrets.
És una série molt graciosa perque els personatges i les escenes són divertides.
El més graciós d'aquesta série és "El Luisma", que com s'ha pres moltes coses s'ha quedat tonto. Ell sempre diu una frase que és: "Clar, com el Luisma s'ha ficat de tot, el Luisma és tonto"
Quasi tots els personatges estàn un poc boigos.
Publicat per:: Victor
No hay comentarios:
Publicar un comentario