jueves, 24 de enero de 2008

mOrtadelO ii fiilemOn...♥


Pronte s' estrenarà la nova pel·lícula de Mortadelo i Filemón. Serà una pel·lícula divertida, igual que la primera i tots els cómics d'aquestos personatges.

Tindrem que anar tots al cine a veure-la, no ens la podem perdre, així els encarregats de la pel·lícula guanyaran més diners.

Publicat per Victor i Mikel

No hay comentarios: