jueves, 8 de noviembre de 2007

L'InTeRnAt (eL iNtErNaDo)



La segona temporada de el Internat, a la que se incorporen nous personatges i continuen els trames de misteris que van enganxar al public en la seua primera entrega.
La serie arranque amb una mort que anyadira mes intriga a esta seria que a captivat al public amb un trama ple de sorpreses i misteris. Se complicaran també els triangles amorosos que enreden als protagonistes i arribaran nous personatges. Com tots els demés ells també amaguen un oscur passat.

A si vos deixem amb el primer capitul de la témpora:
En apenes uns die Hèctor ha tingut que fer front als moments mes durs de la seva vida: han encontrat el cadàver de un dels xiques del Internat i pot que pronte encontren un altre cos, ja que un dels xicots segueix sense apareixer. El director se sent profundament responsable, no sols per el càrrec que ocupa sinó perque son els xics als que a vist créixer.

Elsa ha tomat una desiciò sobre el seu embaraç: va a tindre el xiquet conte o no amb el recolzament de Hector, que tractara de asumir amb responsabilitad la seva futura paternitat. Sense embarg, en oto este asumpte hi ha una persona mes a opinar;Pedro, que vol saber si el fill que espera la jefa de estudis pot ser d'ell.


Paula està molt impressionada amb tot el que esta succeint. En pocs mesos ha tingut que superar la mort dels seus pares i el seu trasllad al Internat. Quan va pareixia que tot tornava a la seua normalitat, ha vist com encontraven el cadàver de un dels amics del seu germà. Es massa xicoteta per a que escomençe a obsessionar-ne amb la mort. Sense embarg a Fermin no li interessen les preocupacions de Paula sinó el brotxe que te la seva nina i que li va regalar el nomo. Es algo mes que una simple joia i el cuiner sap molt be quin es el seu verdader significat.



PUBLICAT PER :,,mIik3l,,

No hay comentarios: