jueves, 22 de noviembre de 2007

TeRcEr CaPiTòL dE l' InTeRnAt




"L' Anell"



A Jacinta li han donat el alta i pot tornar per fi al que considere el seu habitatge. Tanmateix , li esperen moltes sorpreses en la seva tornada al internat i no totes seran de el seu agrat. Hector ha dimitit y Elsa, com nova directora , ha decidit introduir alguns cambis , entrometense en les que sempre havien sigut les gestions de la gobernanta.



Julia, una nova alumna, acaba de alplegar a la Laguna Negra, pero no te la intenciò de quedarse tancada ni un minut mes entre eixes " quatre parets ". .Els xics del internat, per el contrari, estan encantats amb la "nova", que al menys els distrau del seu castic:limpiar tot lo que van tacar els seus companyeros en la seva "senta" de protesta.Mentres descobreixen que Cayeta els a deixat un apista antes de morir.



Les relacions amoroses en el internat no passen per el seu millor moment.Hèctor escomença a estar il·lusionat amb el embaraç de Elsa pero esta li reproxe que el seu cor estiga tan lluny de ella. Carol , per la seva part, ha tornat amb Ivan perque creu que deu apoyarli en el mal moment que esta passant, però no pot disimular que segeix sentint algo per Marcos.




[,,mIik3l,,]

No hay comentarios: