jueves, 24 de abril de 2008

Primer capítol de L'internat de la tercera temporada



Tras mesos esperan a que tornara l'internat air a les 22:15 de la nit per fi van fer el primer capitol de la tercera temporada, vamos molt intigrant i aci vos dixem amb el resum:

"El buho"

Fa setmanes que ningú sap res de Fermín. El seu "cap" està segur que el cuiner les ha traicionat i ha fugit amb la obra de El Bosco que va encontrar, però ara el primer es busacar-li un sustitut.
Nora, una jove atractiva y resolta, serà la nova infiltrada en l'escola, l'encarregada de acabar la missió que el cuiner va començar.

Un preciós mussol blanc visita tots els matins la finestra de l'habitació de Paula, la misma visita matutina que li feia tots els matins el seu amic el gnomo. Miguel amb el seu sarcase censegueix crear dudes existencials en les menudes parlant-les de la reencarnació.
Mentre, Elsa també està tractant de superar la mort del "gnomo", del germà al que acava de descobrir. Pedro ha conseguit salvar a Elsa de la mort després de que ella prenguera un frasc ple de pastilles.

Els xics creien haver averiguat tota la veritat sobre qui va atacar a Marcos en els pasadissos. Estaven convençuts de que Hector ere el agressor pero ara Julia els a ajudat involuntariament a descubrir que estaven en un error; no va ser Hector. ¿Qui es entonces el assesí de la Llaguna Negra?.


miikel&victor

No hay comentarios: