jueves, 10 de abril de 2008

Com fer uns macarrons!


Avui posarem la recepta de com fer uns deliciosos macarrons amb tomaca i carn:

1º pas- Calentem l'aigua fins que comença a bullir
2º pas-Afegim els macarrons a la casola junt amb l'aigua calenta
3º pas-Esperem a que els macarrons estiguen ben bollits

Per un altra part fem la carn:

1º pas-Tirem oli a la paella per que es vage calentan
2º pas-Tirem la carn i la sogregim
3º pas-Després afegim la tomaca a la paella

I per últim juntem els macarrons amb la carn i la tomaca i ho mesclem tot, ben mesclat..!

I açí tenim un deliciós plat de macarrons amb tomaca =)

Esperem que els haja agradat!

Bon profit!


miikel&victor

No hay comentarios: