Una de les tantes coses bones de la Magdalena i de les que més els agrada a la gent jove, són els concerts.
Vaig a posar la programació de concerts per a aquestes festes:
-El Dilluns 25 a les 23:30 - Conchita
-El Dimarts 26 a les 24:00 - Pignoise
-El Dimecres 27 a les 23:30 - Soraya
-El Dijous 28 a les 23:30 - David de María
-El Divendres 29 a les 23:30 - Mago de Oz
-El Dissabte 30 a les 24:00 - Village People
Tots aquestos concerts es faran al Recinte de Concerts de Castelló i són a les 11:30 de la nit menys els del Dimarts i Dissabte que són a les 12.
Espere que vos agraden aquestos grups i que aneu a veure'ls.
Publicat per---->Víctor Pascual Miralles, alumne de l'IES La Plana, 2on D
jueves, 21 de febrero de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario