Hui vaig a parlar del llibre que m'he llegit aquesta avaluació en la classe de valencià.El llibre es titula "Cagadets de por" i el seu autor és Pascual Alapont.
Aquesta novel·la tracta sobre una família que se'n va de vacances a Mallorca, on succeeixen moltes històries divertides protagonitzades per l'avi Frederic i el seu net Manel, sempre acompanyats pel seu gos, Jordi.
És un llibre fàcil de llegir per que té poques pàgines, té dibuixos, utilitza un llenguatge fàcil d'entendre i és divertit. Per aquestes raons el recomanaria a xiquets més menuts que jo, però no a més majors perque els resultaria prou infantil.
Aquesta és la meua opinió sobre el llibre "Cagadets de por".
Publicat per--->Víctor Pascual Miralles 2nD
4 comentarios:
me pareix que es un llibre molt divertit per que trata de les vacacions de manel a la isla mallorca cuant tota a seua familia inclusive ell el seu avi estra molt content per que ell no te por de el avio ells fan tremolar tota la illa amb les seues barrabassades , sen fronten amb contrabandistes , els pasen per bruixots...
ESPERE QUE VOS AIXCA AGRADAT AQUEST LLIBRE .ADEU LECTORS DE AQUEST BLOC.
necesito un resumen de cada capitulo de cagadets de por x favor
necesito un resumen de cada capitulo de cagadets de por x favor
lo necesito para hacer un trabajo del instituto de este libro en catalan:: CATALAN X FAVOR rapidooooo
Publicar un comentario