domingo, 16 de diciembre de 2007

La Anorèxia

......La anorèxia és una enfermetat que tenen algunes persones, la majoria dones, en la que la seva ment els fa pensar i veure's més grosses, quan en realitat estàn molt primes. Aquesta enfermetat pot portar conseqüències molt greus.

......Fa poc, un fotògraf, va decidir fer unes fotos a una dona amb anorèxia per fer amb elles un tipus de campanya contra aquesta enfermetat, però ara han sorgit problemes per la seua causa. Algunes persones pensen que les fotos no són adequades o que no ajudaràn a ningú.

......Jo pense que pot ser algú que vullga estar prim, al veure les fotos no s'obsessione tant però, en general, no crec que ajuden, ja que a les persones que ja tinguen la enfermetat els donarà igual com estiga la model, elles es seguiràn veient grosses.
.
PUBLICAT PER--> VÍCTOR

No hay comentarios: