jueves, 13 de diciembre de 2007

Cinquè capítol de l'Internat

"ATREVIMENT O VERITAT"


La filla de Jacinta ha mort en un accdident de tràfic pero no tots els ocupants del cotxe van morir en eixe tragic impacte..Miguel, el seu net, ha sobreviscut i la gobernanta es ara el seu familiar mes proxim.El xicotet tindra que anar-se'n a la Laguna Negra, per a viure amb una àvia a la que ni coneix. Mentre Elsa segueix investigant el seu passat. Creu que Jacinta pot tenir les respostes de moltes de les seues preguntes, però comprén que, amb tot el succeit, aquest no és el moment d'interrogar la governanta.

Julia descobreix que va ser Victòria la que va robar l'examen i la foto de l'habitació de Mateu i no Iván, com tots creuen. A Vicky no li queda més remei que contar-li a la nova els seus motius i juntes investiguen si són certes les oscures sospites sobre el professor. En qualsevol cas, serà l'últim robatori en l'habitació de Mateu, que ha canviat la ferradura tallant així l'accés dels xics al desván i a la caixa forta.

Per fi ha arribat el nou contacte de Fermín, però després del succeït el cuiner ja no es fia de ningú.No pensa tornar a posar la seua vida en perill confiant en algú que no coneix. Realitza to les proves necessaries per assegurar-se de que el recent arrivat és qui diu ser. No es el únic que desconfia de tot i de tots. Amb tot el que está passant, Marcos cada vegada està més preocupat per la seguretat de Paula. Per aixó ha decidit anar-se'n amb la seua germana a viure a un altre internat.



mIKEL I vICTOR

No hay comentarios: